ID: 8509
(junior) Directiesecretaresse
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De opdrachtgever is een dienstverlenende commerciële organisatie die zich bezighoudt met mobiliteit en werving & selectie gericht op het hoger kader in het publieke domein. Zij werken vanuit een persoonlijke aanpak: met mensen, voor mensen.
Functieomschrijving
In verband met zwangerschapsverlof-vervanging zijn wij op zoek naar een directiesecretaresse die bij onze opdrachtgever één van de directieleden ondersteunt in het bijhouden van de agenda. Daarnaast behoort gastvrouw schap tot een groot deel van de taken. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en maakt afspraken. Deze verwerk je vervolgens in de elektronische agendas en in het CRM-systeem. Je zorgt voor een juiste telefonische afhandeling en houdt het mailverkeer nauwlettend in de gaten.
Functie-eisen
Je werkt graag in een klein team waar zowel humor als hard werken de boventoon voert. Je hebt uitstekende representatieve vaardigheden en MS Office heeft voor jou geen geheimen. Door jouw dienstverlenende instelling voel je feilloos aan hoe jouw gesprekspartner juist aangesproken wordt. Daarnaast ben je gestructureerd en kan je planmatig werken. Een afgeronde secretaresseopleiding (minimaal MBO niveau 4) volstaat voor deze functie.
Arbeidsvoorwaarden
Er wordt een flexibele parttime functie geboden waarbij je 4 ochtenden in de week gewerkt wordt. Er is flexibiliteit gewenst wanneer er indien nodig extra uren gewerkt moet worden. De starttijd in de ochtend is echter wel naar eigen wens te bepalen. De verdiensten zijn marktconform op basis van werkervaring.
De opdrachtgever is een dienstverlenende commerciële organisatie die zich bezighoudt met mobiliteit en werving & selectie gericht op het hoger kader in het publieke domein. Zij werken vanuit een persoonlijke aanpak: met mensen, voor mensen.
Functieomschrijving
In verband met zwangerschapsverlof-vervanging zijn wij op zoek naar een directiesecretaresse die bij onze opdrachtgever één van de directieleden ondersteunt in het bijhouden van de agenda. Daarnaast behoort gastvrouw schap tot een groot deel van de taken. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en maakt afspraken. Deze verwerk je vervolgens in de elektronische agendas en in het CRM-systeem. Je zorgt voor een juiste telefonische afhandeling en houdt het mailverkeer nauwlettend in de gaten.
Functie-eisen
Je werkt graag in een klein team waar zowel humor als hard werken de boventoon voert. Je hebt uitstekende representatieve vaardigheden en MS Office heeft voor jou geen geheimen. Door jouw dienstverlenende instelling voel je feilloos aan hoe jouw gesprekspartner juist aangesproken wordt. Daarnaast ben je gestructureerd en kan je planmatig werken. Een afgeronde secretaresseopleiding (minimaal MBO niveau 4) volstaat voor deze functie.
Arbeidsvoorwaarden
Er wordt een flexibele parttime functie geboden waarbij je 4 ochtenden in de week gewerkt wordt. Er is flexibiliteit gewenst wanneer er indien nodig extra uren gewerkt moet worden. De starttijd in de ochtend is echter wel naar eigen wens te bepalen. De verdiensten zijn marktconform op basis van werkervaring.