ID: 11471
Logistiek Customer Service Medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Grote (wereldwijd) industriële organisatie.
Functieomschrijving
De positie van Logistiek Customer Service medewerker is een belangrijke operationele, uitdagende en lonende rol. Stimuleren van de verkoop en ondersteuning binnen de organisatie voor de directe eindgebruikers en indirecte distributeurs en klanten.
De Logistiek Customer Service medewerker is verantwoordelijk voor de operationele ondersteuning van het interne verkoopproces tussen orderontvangst en levering. Deze rol vereist een ervaren professional die beschikt over de vaardigheden en persoonlijke eigenschappen om te werken met de klanten van onze opdrachtgever.
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor de logistieke prestaties van de externe eindgebruiker klanten
Het organiseren van adequate orderportefeuille beheer
Communiceren met externe sales op de logistieke prestaties en vooruitgang
Het opzetten en overeenstemming te bereiken over de dagelijkse logistieke doelstellingen
Handle orderproces in ERP-systemen en logistieke opvolging van bestellingen.
Ondersteuning van administratie voor interne kostenbeheersing met betrekking tot de logistieke en marges controle
Voor deze tijdelijke functie is een logistieke opleiding en/of werkervaring in een industriële werkomgeving belangrijk. Daarnaast is supply chain kennis en werkervaring een must.
Als je naast deze vaardigheden ook aan de onderstaande functie-eisen voldoet dan zien wij je een cv en motivatie voor de functie graag tegemoet.
Functie-eisen
Functie eisen
Overtuigingskracht, in relatie tot de eigen organisatie, zakelijke contacten van onze klanten en van interne klanten
Flexibele en resultaatgerichte instelling; moet in staat zijn om zich snel te identificeren met het logistieke proces bij de klant en de mogelijkheden herkennen om ze te verbeteren
Begrijpt en ondersteunt de strategie van de onderneming
5 jaar B-t-B klantenservice ervaring
Telefonische inbound communicatieve vaardigheden
Technische kennis
Hands-on mentaliteit
Goede administratieve vaardigheden
Nederlands en Engels in woord en geschrift
Microsoft Office ervaring Word / Excel / PowerPoint
Ervaring met ERP-systeem (bij voorkeur JDE)
Arbeidsvoorwaarden
Je kunt rekenen op een leuke afwisselende en veelzijdige job met de nodige eigen verantwoordelijkheid in een enthousiast team.
Grote (wereldwijd) industriële organisatie.
Functieomschrijving
De positie van Logistiek Customer Service medewerker is een belangrijke operationele, uitdagende en lonende rol. Stimuleren van de verkoop en ondersteuning binnen de organisatie voor de directe eindgebruikers en indirecte distributeurs en klanten.
De Logistiek Customer Service medewerker is verantwoordelijk voor de operationele ondersteuning van het interne verkoopproces tussen orderontvangst en levering. Deze rol vereist een ervaren professional die beschikt over de vaardigheden en persoonlijke eigenschappen om te werken met de klanten van onze opdrachtgever.
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor de logistieke prestaties van de externe eindgebruiker klanten
Het organiseren van adequate orderportefeuille beheer
Communiceren met externe sales op de logistieke prestaties en vooruitgang
Het opzetten en overeenstemming te bereiken over de dagelijkse logistieke doelstellingen
Handle orderproces in ERP-systemen en logistieke opvolging van bestellingen.
Ondersteuning van administratie voor interne kostenbeheersing met betrekking tot de logistieke en marges controle
Voor deze tijdelijke functie is een logistieke opleiding en/of werkervaring in een industriële werkomgeving belangrijk. Daarnaast is supply chain kennis en werkervaring een must.
Als je naast deze vaardigheden ook aan de onderstaande functie-eisen voldoet dan zien wij je een cv en motivatie voor de functie graag tegemoet.
Functie-eisen
Functie eisen
Overtuigingskracht, in relatie tot de eigen organisatie, zakelijke contacten van onze klanten en van interne klanten
Flexibele en resultaatgerichte instelling; moet in staat zijn om zich snel te identificeren met het logistieke proces bij de klant en de mogelijkheden herkennen om ze te verbeteren
Begrijpt en ondersteunt de strategie van de onderneming
5 jaar B-t-B klantenservice ervaring
Telefonische inbound communicatieve vaardigheden
Technische kennis
Hands-on mentaliteit
Goede administratieve vaardigheden
Nederlands en Engels in woord en geschrift
Microsoft Office ervaring Word / Excel / PowerPoint
Ervaring met ERP-systeem (bij voorkeur JDE)
Arbeidsvoorwaarden
Je kunt rekenen op een leuke afwisselende en veelzijdige job met de nodige eigen verantwoordelijkheid in een enthousiast team.